02 / 05 / 2024
11:07

تعطیلی بیش از ۲۰ مرکز غیرمجاز تفکیک پسماند در خلازیر

02:002.7K۰

شهردار منطقه ۱۹ تهران از تعطیلی بیش از ۲۰ مرکز غیرمجاز تفکیک پسماند در خلازیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری،‌ مهدی هدایت شهردار منطقه ۱۹ تهران درباره تعطیلی مراکز غیرمجاز تفکیک پسماند گفت: ۲۴ مورد از مشاغل تعطیل شده مربوط به مراکز غیرمجاز تفکیک پسماند در محدوده خلازیر هستند که به دلیل خطرات و آسیب های جدی زیست محیطی شناسایی و در پی صدور بند ۲۰ تعطیل و جمع آوری شدند.

وی افزود: همچنین ۶ واحد تولیدی پوشاک در خیابان نیایش به دلیل مزاحمت برای شهروندان و آلودگی های صوتی پس از دریافت سه مرحله اخطار و عدم تغییر شغل، تعطیل شدند.

 هدایت در ادامه از صدور اخطار به واحدهای تولیدی کفش در خیابان ناحیه ۳ اشاره کرد و گفت: در همین راستا ۲۰ مورد از کفش فروشی های این محدوده به دلیل مزاحمت و عدم رعایت تمهیدات آتش نشانی اخطار دریافت کردند.

 شهردار منطقه ۱۹ در ادامه به تشریح گوشه ای از اقدامات اجرایی در راستای نگهداشت شهر و حفظ محیط زیست از آلودگ حیوانات مضر شهری پرداخت و بیان کرد: طی اقدامات صورت گرفته در راستای کنترل جمعیت موش ها، ۶۷۲ مورد منافذ فعال و غیر فعال شناسایی و طعمه گذاری شد.

در همین راستا ۶۰ دریچه یکطرفه نصب، ۷۵ مورد انسداد و اطلاع رسانی لازم نیز به شهروندان درقالب توزیع بیش از ۲۰۰ بروشور آموزشی صورت گرفته است.

هدایت گشت زنی و جمع آوری سگ های ولگرد را از دیگر اقدمات انجام شده برای نگهداشت شهر عنوان کرد و افزود: طی گشت زنی های انجام شده  ۷۱ قلاده سگ ولگرد در پاسخ به پیام های ۱۳۷ شهروندان منطقه زنده گیری شد.

انتهای پیام/ محسن حسنی

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=6467

706 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند