24 / 04 / 2024
00:26

اوج بار ترافیکی در پایتخت/ شهروندان ترددهای خود را مدیریت کنند

02:4465۰

معاون عملیات پلیس راهور پایتخت با اعلام اینکه در حال حاضر در اوج بار ترافیکی آخر سال هستیم وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی را تشریح کرد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه در اوج بار ترافیکی آخر سال بوده و باید شهروندان سفرهای  درون شهری خود را مدیریت کنند از ترافیک پرحجم و در حال حرکت در معابر و بزرگراه های همت، بابایی، آبشناسان، زین الدین، حکیم، نواب و آزادی خبر داد.

سرهنگ محمد رازقی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراه پایتخت اظهار داشت: با رصد دوربین‌های کنترل ترافیک شاهد حجم بالای تردد و شروع ترافیک در معابر شهر تهران هستیم.

سرهنگ رازقی ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از حدود شهید ستاری ، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وی افزود: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صیاد، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا (ع) ، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگین هستند.

سرهنگ رازقی با بیان اینکه تیم های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح و قبل از شروع ترافیک در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند خاطرنشان کرد: طرح جناغی‌ها بمنظور نظم بخشی به بزرگراه‌ها در حال اجراست و زرنگ بازی‌ها به حرکت منظم و مرتب درخروجی رمپ‌ها تبدیل شده است و در سال آینده این کنترل‌ها توسط دوربین‌ها کنترل می‌شود.

وی گفت: در روزهای اوج بار ترافیکی آخر سال در شهر تهران می‌طلبدکه شهروندان سفرهای درون شهری خود را مدیریت کرده و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

پایان پیام/‌ م

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=6997

704 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند