07 / 05 / 2024
02:16

امیرمحمد ردائی اعلام کرد؛ شرکت داروسازی ایلیا پارس ۲۰ سال سابقه در صنعت مکمل‌های ورزشی، مکمل‌های دارویی و رژیمی دارد/ ایلیا پارس تولیدکننده سه برند دوبیس، رانتک و نیید می‌باشد/ محصولات ما از طریق شرکت‌های پخش ، داروخانه‌ها و سایت‌های آنلاین به فروش می‌رسند

06:35157۰
 مدیرعامل هلدینگ غذایی و دارویی ایلیــاپـارس گفت: سبد کالایی محصولات شرکت ایلیا پارس شامل انواع مکمل‌های دارویی و ورزشی، انواع پروتئین‌ها با درصدهای مختلف و خالص، انواع حجم‌دهنده‌ها، انواع ویتامین‌ها و مولتی ویتامین‌ها، در رده‌های سنی مختلف از کودکان تا بزرگسالان و خانمها و آقایان به تفکیک و افزایش و کاهش وزن می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری امیرمحمد ردائی مدیرعامل هلدینگ غذایی و دارویی ایلیــا پـارس اظهارداشت؛ شرکت داروسازی ایلیا پارس با سابقه ۲۰ ساله در صنعت مکمل‌های ورزشی، مکمل‌های دارویی و رژیمی فعالیت می‌کند.

وی افزود: این شرکت تولیدکننده سه برند به نام‌های دوبیس، رانتک و نیید می‌باشد و محصولات آن تحت لیسانس شرکت‌های بنام و روز دنیا در صنعت مکمل و داروسازی، بهترین متدهای روز دنیا را با داشتن کادر مجرب و اساتید  و پزشکان ماهر در این زمینه ارائه می‌دهد.

ردائی ادامه داد: این شرکت با به‌روز کردن فرمولاسیون‌های تولید سعی بر آن داشته تا همیشه بهترین محصولات را با کیفیت روز دنیا به مصرف‌کنندگان ارائه کند.

وی ابرازداشت : سبد کالایی محصولات شرکت ایلیا پارس شامل انواع مکمل‌های دارویی و ورزشی، انواع پروتئین‌ها با درصدهای مختلف و خالص، انواع حجم‌دهنده‌ها، انواع ویتامین‌ها و مولتی ویتامین‌ها، در رده‌های سنی مختلف از کودکان تا بزرگسالان و خانمها و آقایان به تفکیک و افزایش و کاهش وزن می‌باشد.

ردائی خاطرنشان کرد : ما اجازه فروش محصول به باشگاه‌های ورزشی را نداریم و تنها از طریق شرکت‌های پخش و داروخانه‌ها زیر نظارت سازمان غذا و دارو و همچنین از طریق فروش آنلاین محصولات خود را به فروش می‌رسانیم.

وی درپایان سخنان خود گفت: همچنین، تمامی محصولات ما دارای هولوگرام و برچسب اصالت بوده که می‌توان از طریق ارسال پیامک کد کالا به سازمان غذا و دارو از سالم بودن محصولات اطمینان حاصل کرد.

  محصولات :

 

 

تماس با ما:

۰۲۱-۴۴۳۸۰۰۷۳

doobis.ip@Gmail.com

کدپستی ۱۴۶۱۷۱۳۹۹۵

مدیر عامل:

  • امیر محمد ردایی
    دفتر مرکزی:
    تهران – اشرفی اصفهانی – نرسیده به مرزداران – بن بست گلها – پلاک ۲ واحد های ۱-۲-۳
  • ۰۲۱-۴۴۳۸۰۰۲۷
  • doobis.ip@gmail.com

قائم مقام هلدینگ:

  • ایلیا ردایی
    دفتر مرکزی:
    تهران – اشرفی اصفهانی – نرسیده به مرزداران – بن بست گلها – پلاک ۲ واحد های ۱-۲-۳
  • ۰۲۱-۴۴۳۸۰۰۵۳
  • doobis.ip@gmail.com

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=7842

704 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند