29 / 03 / 2024
13:24

افزایش ظرفیت پذیرش معاینه فنی خودرو

01:093.8K۰

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران از افزایش تعداد واحد سیار تک خطه معاینه فنی در منطقه ۱۰ خبر داد.

به گزارش میدان خبری، حسین مقدم، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران درباره افزایش ظرفیت پذیرش معاینه فنی خودرو در منطقه ۱۰ اظهارداشت: بنا بر درخواست مکرر شهروندان محترم ساکن در آن منطقه جهت اجابت و تسهیل در ارائه خدمات از روز پنجشنبه مورخ ۲۸ بهمن  تعداد واحدهای سیار معاینه فنی مستقر در محله جیحون افزایش یافته و هم اکنون دو واحد سیار تک خطه معاینه فنی باظرفیت پذیرش روزانه حداقل ۲۰۰ دستگاه خودرو  در فضایی مناسب جهت ایستادن خودروها مشغول فعالیت است.

وی افزود:ضمنا  این دو واحد در مجاورت هم قرار داشته و ظرفیت ایجاد شده  و ساعت کاری آن به نحوی است که دسترسی محلی و امکانات ویژه ای را برای ساکنین منطقه تامین می کند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران ادامه داد: این واحد سیار  پیش از این در منطقه ۲۱ مستقر بوده که به دلیل کم بودن تقاضا و تعدد مراکز معاینه فنی در آن منطقه جهت استفاده بهینه از آن به محله جیحون انتقال یافته است.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی در ادامه گفت:.شهروندان می توانند جهت اطلاع از آدرس مراکز معاینه فنی و واحدهای سیار و همچنین آخرین وضعیت کاری مراکز معاینه فنی شهر تهران از طریق مراجعه به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران و یا تماس با سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰ اقدام کنند.

وی بیان داشت: ضمنا جهت مدیریت زمان و به حداقل رساندن معطلی با استفاده از سیستم نوبت دهی اینترنتی در سامانه تهران من با تعیین وقت قبلی به مرکز مورد نظر مراجعه کرده و یا با استفاده از سامانه مدت انتظار که از طریق سایت ستاد معاینه فنی قابل دسترسی است خلوت ترین مرکز را برای انجام معاینه فنی خودروی خود انتخاب کنند.

انتهای خبر/ آتنا سادات محمدپناه

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=6399

689 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند