28 / 04 / 2024
12:14

اسکار تلویزیون به دلیل اعتصاب نویسندگان به تعویق افتاد

02:37231۰

به دلیل اعتصاب نویسندگان آمریکا، مراسم امی، هنرهای خلاق نیز همچون برخی دیگر از رویدادهای مهم به تعویق افتاد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری به نقل از هالیوود ریپورتر، به دلیل اعتصاب نویسندگان آمریکا، مراسم امی، هنرهای خلاق نیز همچون برخی دیگر از رویدادهای مهم به تعویق افتاد.

هر دو رویداد، که برای ژوئن برنامه‌ریزی شده‌اند، پس از حل و فصل بین انجمن نویسندگان آمریکا و اتحاد تهیه‌کنندگان فیلم و تلویزیون برای تاریخ دیگری برنامه‌ریزی خواهند شد.

پنجاهمین مراسم امی روزانه و مراسم هنرهای خلاقانه در بحبوحه درگیری‌های کارگری بین انجمن نویسندگان آمریکا و اتحاد تهیه‌کنندگان فیلم و تلویزیون به تعویق افتاد.

«پنجاهمین جوایز سالانه امی» که برای جمعه، ۱۶ ژوئن، در شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس(CBS) برنامه‌ریزی شده بود، به دلیل اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا(WGA) به تعویق افتاد.

علاوه بر این، مراسم هنرهای خلاقانه و سبک زندگی، که برای شنبه، ۱۷ ژوئن برنامه‌ریزی شده بود، به تعویق افتاد تا در انتظار قطعنامه و وضعیت این اعتصاب سراسری بماند.

آدام شارپ، رئیس و مدیر عامل آکادمی ملی علوم و هنرهای تلویزیونی، در بیانیه‌ای در روز سه‌شنبه گفت: ما مشتاقانه منتظریم که جامعه ما دور هم جمع شود تا سالگرد طلایی خود و همه نامزدها و برگزیدگان با استعداد را در آینده جشن بگیریم.

این خبر پس از آن منتشر شد که جوایز تونی(معروف به اسکار تئاتر)، که قرار بود در ۱۱ ژوئن در CBS برگزار شود، به دلیل همین اعتصابات سراسری به تعویق افتاد.

بنابر گزارش‌های قبلی، بیش از ۱۱۰۰۰ عضو انجمن نویسندگان آمریکا در ۲ می برای اولین بار پس از سال ۲۰۰۷ دست به اعتصاب زدند و خواستار دستمزد بهتر و امتیازات دیگر از استودیوها و پخش کنندگان در میان تغییر چشم‌انداز رسانه‌ای شدند. این اعتصاب در مقیاسی سراسری در آمریکا برگزار شد و به کاخ سفید نیز کشیده شد.

پایان پیام/

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=7351

704 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند