14 / 05 / 2024
23:23

استخدام ۲۰ هزار ایرانی در دو روز

03:00253۰

نشست خبری بزرگترین جشنواره استخدامی کلانشهر تهران برگزار شد
مهدی نایبی مدیرعامل شرکت دانش بنیان الوپیک در ای نشست خبری با بیان اینکه ۷۰ هزار نفر از طریق این شرکت امرار معاش می کنند در ادامه گفت: روزانه ۵۰۰-۶۰۰ نفر در حال اضافه شدن به مجموعه الوپیک هستند.
این کارآفرین با بیان اینکه افراد با حضور در دفتر الوپیک به صورت نیم ساعته آموزش می بینند در ادامه اظهار داشت: شرکتی که ۱۴-۱۵ ماه است فعال شده است چطور می تواند به این سرعت نیرو اضافه نماید.
وی با بیان اینکه ۲۴ و ۲۵ اسفند قطعا بزرگترین اتفاق در حوزه اشتغال زایی رخ خواهد داد در ادامه افزود: قصد داریم در این دو روز ۲۰ هزار نفر را مشغول به کار کنیم
نایبی با اشاره به شرکت های مشابه الوپیک در کشورهای دیگر از جمله برزیل و کره در ادامه یادآور شد: این شرکت در ایران به خاطر داشتن بازار مناسب برای کارهای اینترنتی و آماده بودن زیرساختها همچنین موجودیت تلفن هوشمند و عدم رقیب با سرعت زیادی به موفقیت دست پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه ما به دنبال ایجاد شهر هوشمند هستیم در ادامه توضیح داد: شهر هوشمند باعث کاهش ترافیک و آلودگی خواهد شد برای تحقق این هدف با شورای شهر نیز رایزنی هایی در این خصوص صورت گرفته است.
این کارآفرین با اشاره به اینکه ما در ۱۰۰ متری هر نقطه تهران یک پیک موتوری داریم در ادامه تصریح کرد: با این استدلال مسیرهای ا ضافه حذف خواهند شد و پیک های ما بعد از رسیدن به مقصد در عرض نیم دقیقه پیک بعدی را می گیرد.
نایبی همچنین با بیان اینکه ما در نظر داریم تا بتوانیم از موتورهای برقی استفاده کنیم در ادامه اظهارداشت: هم اکنون ۷۰ هزار نفر در سیستم فعال هستند و باید برای تجهیز آنها به موتور برقی توجیه اقتصادی نیز داشته باشد هرچند آمادگی و برنامه لازم برای آن نیز داریم.
نایبی در ادامه افزود: الوپیک همه ساختار، برنامه نویسی و رانندگان آن ایرانی است و لازم است شما لیست تمام استارت آپ های موفق را در دنیا بررسی کنید و بتوانید ایجاد ساختار نمایید.
وی اظهارداشت: تمام برنامه نویسی ما در ایران انجام شده است و ایران قابلیت دارد تا برنامه هایی مثل الوپیک را ایجاد نماید و ایران می تواند به صادرکننده استارت آپ های موفق تبدیل شود.
نایبی یادآور شد: محصولات ما الان به سرعت در حال رشد است و با توجه به نیاز مشتریان ما تاکسی موتوری و وانت بار را راه اندازی کردیم و الان الوپیک به یک وسیله نقلیه درون شهری تبدیل شده است.
نایبی با بیان اینکه جلوی فعالیت شرکت های استارت آپی را نمی توان گرفت و سیستم ها باید به روز و مدرن فعالیت نمایند، افزود: یکی از دلایل موفقیت های الوپیک دانش بنیان بودن آن است و در استخدام راننده ها در الوپیک تمام ملاک ها به دقت بررسی می شود.
وی با اشاره به راه اندازی الوپیک با سرمایه گذاری کمتر از یک میلیارد تومان در پایان خاطرنشان کرد: قیمت های ما بر اساس شلوغی بیشتر نیست چرا که ۹۰ درصد شرکت ها با ما کار می کنند و رشد ما به دلیل تعرفه پایین است. تعرفه بر اساس کیلومتری است و کالاهای جابجا شده توسط ما تا سقف ۱۰ میلیون تومان بیمه می شود و تا یک میلیون تومان هزینه ها پرداخت می شود و بالاتر از یک میلیون تومان باید کالا اعلام شود.

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=1393

710 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند