16 / 05 / 2024
21:38

احمد جلیلی اعلام کرد؛ شرکت kwc بالغ بر ۲۰ سال سابقه در زمینه تولید شیرآلات ساختمانی دارد / چراغ‌های روشنایی خطی محصولات جدید شرکت KWC ایران است / با کاهش حاشیه سودمان، تلاش کرده ایم حداقل فشار به مصرف‌کننده وارد شود

03:00103۰
مدیرعامل شرکت KWC ایران گفت : سیاست شرکت kwc این است که با حفظ نمایندگی‌های قبلی ، نمایندگی‌های جدیدتری نیز در سراسر کشور افتتاح کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، احمد جلیلی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت kwc اظهارداشت : شرکت kwc بالغ بر ۲۰ سال سابقه در زمینه تولید شیرآلات ساختمانی دارد.

وی افزود: امسال در این نمایشگاه محصول جدید لایتینگ را به تولیداتمان افزوده‌ایم که با دانش فنی و مهندسی کشور فرانسه تولید شده است.

جلیلی عنوان داشت: یکی از محصولات جدید ما چراغ‌های روشنایی خطی است که در منازل، مراکز اداری تجاری استفاده می‌گردد و با آخرین فناوری روز فرانسه تولید شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه بدلیل اینکه مواد اولیه ما وارداتی است به ارز وابستگی زیادی داریم ولی با این وجود در سیاست‌های قیمت‌گذاری سعی کرده‌ایم با کاهش حاشیه سودمان، حداقل فشار به مصرف‌کننده وارد شود.

جلیلی ابرازداشت : ما همواره تلاش کرده‌ایم در بحث تثبیت قیمت پیشتاز باشیم و قیمت نهایی محصول افزایش چندانی نداشته باشد، چرا که رضایت مشتری هدف ماست.

وی درپایان سخنان خود گفت : همچنین، سیاست شرکت kwc این است که نمایندگی‌های قبلی را حفظ کرده و در کنار آن نمایندگی‌های جدیدتری نیز در سراسر کشور افتتاح کنیم.

 

دفتر مرکزی:

دفتر مرکزی: تهران، یوسف آباد، خیابان سید جمال الدین اسد آبادی
انتهای خیابان ۶۶ ، پلاک ۳۸

آدرس کارخانه

کارخانه: ساوه، شهرک صنعتی کاوه، بلوار آزاد، خیابان ۸ ام، شرکت KWC

سایت : www.kwciran.com
ایمیل info@kwciran.com
کد پستی ۱۴۳۶۹۹۵۴۱۱
لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=8424

715 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند