19 / 05 / 2024
07:13

ابراهیم فتح‌اللهی اعلام کرد؛ داتیس حرفه ای در زمینه تولید لوازم خانگی و آشپزخانه با استاندارد بالا فعالیت دارد/ شرکت داتیس در مورد صادرات گامهای مثبتی برداشته‌است/ برند داتیس موفق به دریافت گواهینامه جداگانه اســـــتاندارد خدمات پس از فروش شده است

09:006245۰
عضو هیئت مدیره شرکت داتیس گفت : شرکت داتیس در مدت کوتاهی توانســـــــت نیاز های لوازم خانگی بازار ایران را شناسایی و تا امروز توانسـته است بیش از ۱۲۰ نوع محصـول از جمله اجاق گاز صفحه ، فر توکار، مایکروویو، هود آشپزخانه، سینک ظرفشویی و… را تولید نماید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، ابراهیم فتح‌اللهی عضوهیئت مدیره شرکت داتیس اظهارداشت : کارخانه تولیدی و صـنعتی داتیس در سـال ۱۳۸۵ تاسیس و فعالیت خود را به صـــــــورت حرفه ای در زمینه تولید لوازم خانگی و آشپز خانه آغاز کرد.

فتح‌اللهی تصریح کرد : شرکت داتیس در مدت کوتاهی توانســـــــت نیاز های لوازم خانگی بازار ایران را شناسایی و تا امروز توانسـته است بیش از ۱۲۰ نوع محصـول از جمله اجاق گاز صفحه ، فر توکار، مایکروویو، هود آشپزخانه، سینک ظرفشویی و… را تولید نماید.

وی با اشاره به اینکه ما تولیدکننده لوازم و تجهیزات آشپزخانه با استاندارد بالا هستیم، عنوان داشت : شبکه توزیع و خدمات پس از فروش ما بسیار گسترده می‌باشد و تمام کشور را پوشش می‌دهد و برای ۵۴۰ نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی کرده‌ایم.

فتح‌اللهی با اشاره به اینکه فعالیت های گروه تولیدی و صـــنعتی داتیس محدود به بازارهای ایران نخواهد بود، ابرازداشت: ما در زمینه صادرات نیز گامهای مثبتی برداشته‌ایم و در نظر داریم تولیدات خود را گسترش دهیم. منتها با گران شدن مواد اولیه قیمت تولیدات ما نیز بالاتر رفته و به همین جهت نیاز به حمایت دولت داریم.

وی افزود : با برنامه ریزی درسـت و اصـولی مدیران و مهندسـان داتیس و تلاش شـبانه روزی کارکنان این مجموعه گروه صنعتی و تولیدی داتیس در طی این سال ها موفق به اخذ گواهینامه ها و اسـتانداردهای داخلی وبین المللی متعدد مانند«اسـتاندارد مدیریت کنترل کیفیت»(ISO 9001:2015) ، گواهینامه اســتاندارد صــادرات به اروپا CE آلمان ودارای نشـــــــان استانداردجمهوری اسلامی ایران است.

عضوهیئت مدیره شرکت داتیس تاکید کرد: برند داتیس برای اولین بار در ایران موفق به دریافت گواهینامه جداگانه اســـــتاندارد خدمات پس از فروش (ISO 10002:2015) از موسســـه TUV آلمان شده ، که نشـــان از مدیریت موفق در خدمات پس از فروش و احترام به حقوق مصرف کنندگان محصولات داتیس می باشد.

وی در پایان سخنان خود گفت :«نوآوری درطراحی» و استفاده از «قطعات با کیفیت» از امتیازات محصـــــــــــولات داتیس است که محصـولات این مجموعه را از سایر محصــولات مشــابه در بازار متمایز کرده است. ضمن اینکه گروه داتیس در تولیدات خودازقطعات با کیفیت و با عمر بالا چون ســرشــعله ها و ســیم فندک های ســاباف ایتالیا در اجاق گازهای خود استفاده کرده و محصولات گروه تولیدی و صنعتی داتیس در بسته بندی های زیبا و بسیار منظم، دقیق و کم نظیر که برای جلوگیری از کثیف شدن و صدمات احتمالی کالا یا کارتن به صورت شیرینگ (پلاستیک فشرده) بسته بندی و به مشتریان ارائه می‌گردند.

 

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=8584

708 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند