28 / 03 / 2024
19:51

علی یوسفی اعلام کرد؛ ویراتک با بومی سازی دانش و فناوری به روز دنیا انواع ماشین آلات صنایع چوب را تولید می کند/ ارائه خدمات فنی و مهندسی، راه اندازی خطوط تولید، تامین قطعات و مواد اولیه ، مشاوره خرید و فروش ازفعالیت‌های مجموعه ویراتک می‌باشد

05:25169۰
مدیر اجرایی شرکت ویرا تک گفت: شرکت دانش بنیان ویرا تک تولیدکننده محصولاتی چون «دستگاه‌های CNC چوب»، «دستگاه سوراخ زن»، «دستگاه وکیوم»، «دستگاه لبه چسبان»، «دستگاه کات» و «دستگاه پانل بر و دور کن» می باشد.

به گزارش میدان خبری علی یوسفی مدیر اجرایی شرکت ویرا تک  اظهار داشت : شرکت دانش بنیان ویرا تک تولیدکننده ماشین‌آلات صنایع چوب از سال ۱۳۹۸ شروع به کار کرده و محصولاتی چون «دستگاه‌های CNC چوب»، «دستگاه سوراخ زن»، «دستگاه وکیوم»، «دستگاه لبه چسبان»،  «دستگاه کات» و «دستگاه پانل بر و دور کن» تولید می کند.

یوسفی تصریح کرد : ماشین آلات تولیدی ما در ایران، خاورمیانه، آسیای شرقی و اروپا متقاضی دارد و بزودی صادرات آن را شروع خواهیم کرد.همچنین، نمایندگی فعال در سراسر کشور و فروش آنلاین و شاپینگ داریم.

وی افزود: ما همواره سعی کرده‌ایم نرخ محصول را افزایش ندهیم و در این راه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و وزارت صمت کمک‌های شایانی به ما کرده است که شامل ارائه تسهیلات به مشتریان می‌باشد.

مدیر اجرایی شرکت ویرا تک ادامه داد: ما با ۵۰ نفر بصورت مستقیم و ۱۱۰۰ نفر غیر مستقیم همکاری داریم و بخشی از کاررا برون‌سپاری می‌کنیم که باعث افزایش مشاغل غیر مستقیم می‌گردد.

وی ابرازداشت : خودباوری و تجربه و بیش از یک دهه فعالیت در زمینه واردات، ارائه خدمات و گذراندن دوره‌های فنی متعدد ماشین آلات مطرح اروپایی ما را برآن داشت تا اقدام به بومی سازی دانش کسب شده و تولید انواع ماشین آلات صنایع چوب تحت برند ویراتک نماییم. به همین منظور تلاش نموده‌ایم با تکیه بر استعدادهای جوان و کمک متخصصین مجرب، استفاده از بهترین قطعات و به کارگیری روش‌های نوین ماشین سازی محصولاتی با کیفیت و در خور صنعت کشورمان ارائه نماییم.

یوسفی عنوان داشت : تنوع محصولات ارائه شده بر اساس نوع نیاز مشتریان، توجه به جزییات فنی و ظاهری، به کارگیری استانداردهای بروز طراحی و اعمال اصلاحات براساس بازخورد مشتریان اهداف اصلی ویراتک می‌باشد.

وی درپایان سخنان خود گفت : ارائه خدمات فنی و مهندسی، راه اندازی خطوط تولید، تامین قطعات و مواد اولیه و مشاوره خرید و فروش از دیگر فعالیت‌های این مجموعه می‌باشد وامیدواریم بتوانیم با تلاش روزافزون گامی در جهت اعتلای بیش از پیش صنعت چوب کشورعزیزمان برداریم.

اطلاعات شرکت :

 

محصولات :

 

 

گزارش از علی جواهرچی

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=6625

689 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند