19 / 03 / 2024
12:24

عزیزی‌خادم: از دست رفتن میزبانی به خاطر اهمال مدیریت گذشته بود/ مسبب این ویرانی ما نیستیم

03:004374۰

به گزارش میدان خبری به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به اتقاقات اخیر بیانیه ای را صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

به نام آنکه هستی نام از او یافت

با سلام تحیت و درود و مهر به پیشگاه ملت بزرگ ایران و با آرزوی پیروزی و سرفرازی و افتخار آفرینی تیم ملی فوتبال در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ و صعود به مراحل بالاتر.

در این برهه حساس تاریخ فوتبال ملی شایسته است که همه ارکان کشور بویژه سازمانهای مرتبط مانند وزارت ورزش و جوانان کشور، فدراسیون فوتبال، اتحادیه باشگاههای فوتبال کشور، باشگاههای ورزشی، رسانه ملی، روزنامه ها و جراید، شبکه های اجتماعی، همه علاقمندان و هواداران فوتبال بلکه همه مردم ایران دست به دست هم داده، با همکاری، هم فکری، همدلی و هم افزایی زمینه تقویت، موفقیت و صعود تیم ملی را فراهم آوریم. این کار نیازمند عزم ملی، برنامه ریزی و پایداری در اجرای درست برنامه ها است.

اینجانب در طول دوران کوتاه قبول مسئولیت تلاش کرده ام با توکل بر خدا، رایزنی و مشاوره، جلب توجه و مساعدت مسئولین عالی، تمهیدات لازم را برای موفقیت تیم ملی فراهم نمایم. از آن جمله با وزیر محترم امور خارجه، جناب آقای دکتر محمد جواد ظریف ملاقات دوستانه ای انجام دادم، به اتفاق شرایط فوتبال ملی، مسابقات مقدماتی، میزبانی و دیگر مسایل مرتبط را مرور کردیم. تاکید اینجانب در این دیدار بر اخذ حق میزبانی ایران در مسابقات مقدماتی بود که متاسفانه با اهمال کاری، بی توجهی و سهل انگاری در مدیریت گذشته تضییع شده است. وزیر محترم خارجه با حسن نیت و اهتمام شایسته ای این مسئله را مورد توجه قرار دادند و قرار شد تا از ظرفیت دیپلماسی کشور برای حق میزبانی و دیگر مقدمات لازم بیشترین استفاده به عمل آید.

همچنین طی دیداری با وزیر محترم ورزش و جوانان کشور جناب آقای سلطانی فر موانع و مشکلات پیش رو مورد بررسی قرار گرفت، ایشان هم بر حق میزبانی ایران و تلاش وزارت ورزش در این مسئله تاکید داشته و دستورات لازم را به مجموعه های ذیربط صادر فرموده اند.فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و مجموعه های وابسته با تمام توان و ظرفیت خود در تلاش هستند تا فصل اول اولویت برنامه های پیشنهادی اینجانب که همان صعود تیم ملی به جام جهانی است را عملیاتی سازند. گرچه همه می دانند که در فوتبال چه گذشته و چه فرصت های طلایی از دست رفته است. اما تلاش خواهیم کرد حق فوتبال ایران را برگردانیم.

فدراسیون جدید با آگاهی از همه کسری ها، بدی ها و قراردادهایی که زنجیر به پای فوتبال شده است، کار خود را آغاز کرد تا برای توسعه فوتبال قدم بردارد؛ اما انرژی و توان همه ارکان فدراسیون در چند روز اخیر صرف موردی غیر مترقبه و ظالمانه شده که باعث و بانی آن، افراد دیگری بوده اند. ما با هدف خدمت به فوتبال ایران در فضای شفاف وارد شده ایم؛ اما آواری از مشکلات متنوع و متعدد بر سرمان ریخت که مردم ایران، همه حقیقت مرتبط با آن را می دانند و البته می دانند که ما مسبب این ویرانی نبوده ایم. تا لحظه آخر برای گرفتن همه حقوق فوتبال ایران تلاش خواهیم کرد و آنجا که ناکام باشیم از مردم ایران عذر خواهیم خواست که فقط به خدا و مردم ایران وامداریم.

فدراسیون جدید صادقانه دست یاری به سوی همه دراز می کند تا موانع سخت پیش رو از سر راه بردارد و در این راه به کمک خدا امید فراوان دارد تا فوتبال به عنوان قدرتمندترین پدیده اجتماعی، موفقیتی بزرگ را بدست آورد و دل مردم نجیب ایران را شاد کند.

و ما توفیقی الا بالله علی العظیم

رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

شهاب الدین عزیزی خادم

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=5815

704 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند