03 / 05 / 2024
19:37

۵ خوراکی پر کالری که محدود کردن مصرفشان منجر به لاغری می شود

02:00233۰
یکی از مهمترین مواردی که باعث می شود در رژیم لاغری خود موفق باشید این است که مصرف خوراکی های پرکالری را محدود کنید. گرچه قطع مصرف برخی خوراکی ها اصلا توصیه نمی شود و بهتر است صرفا این نوع خوراکی ها را کمتر مصرف کنید.

به گزارش میدان خبری، یکی از مهمترین مواردی که باعث می شود در رژیم لاغری خود موفق باشید این است که مصرف خوراکی های پرکالری را محدود کنید. گرچه قطع مصرف برخی خوراکی ها اصلا توصیه نمی شود و بهتر است صرفا این نوع خوراکی ها را کمتر مصرف کنید.

با محدود کردن برخی خوراکی ها حتی اگر رژیم هم نداشته باشید، می توانید بهتر وزن کم کنید:

 

دانه های آفتابگردان

بسیاری از ما عاشق تنقلاتی مثل تخمه آفتابگردان هستیم اما جالب است بدانید که  ترکیبات  تخمه آفتابگردان سرشار از چربی ها و پروتئین های سالم است. یک وعده ۱۰۰ گرمی مغز دانه آفتابگردان نان بو نداده  حاوی ۶۱۹ کالری است.

 

خرما

خرما ، میوه ای بسیار شیرین و پر کربوهیدرات است که به عنوان یک میان وعده محبوب به ویژه در بین ورزشکاران شناخته شده است. یک وعده ۱۰۰ گرمی خرما  حاوی حدود ۲۷۷ کالری است.

 

کره بادام زمینی

این غذای مورد علاقه وعده صبحانه حاوی کالری بسیار بالایی است. یک وعده ۱۰۰ گرمی کره بادام زمینی همراه با چربی و قند اضافه شده دارای ۵۸۹ کالری است. کره بادام زمینی و خامه ای طبیعی تقریباً دارای ارزش انرژی یکسان هستند و ۵۸۵ کالری در هر ۱۰۰ گرم دارند.

 

بستنی

بستنی وانیل یا شکلات کدام یک سالم تر است؟ اگر فقط تعداد کالری آنها را در نظر بگیریم ، این دو تقریباً یکسان هستند: هر ۱۰۰ گرم ، بستنی وانیلی حاوی ۲۴۹ کالری است ، در حالی که بستنی شکلاتی ۲۵۱ کالری دارد.

 

مارگارین

در حالی که ممکن است مارگارین از کره سالم تر باشد ، اما هنگام تغذیه این دو بسیار شبیه هستند. مارگارین حاوی ۷۰۳ کالری و ۴۹/۷۹ گرم چربی در هر ۱۰۰ گرم دارد

انتهای خبر/م

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=3908

211 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند