16 / 05 / 2024
14:22

محمد فاضل حسینی: شرکت لئوتک با ۳۷ نوع محصول به شهربازی‌داران، مجموعه‌های ورزشی و مهدکودک‌ها خدمات ارائه می‌دهد

03:43100۰

مدیرعامل و موسس شرکت لئوتک با اشاره به اینکه سینمای ۶ نفره واقعیت مجازی با محرک الکتریکی جدیدترین محصول مااست، گفت: عمده فعالیت شرکت لئوت در زمینه سیمولاتورهای VR (واقعیت مجازی) و بازی‌های اینتراکتیو با استاندارد می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، محمد فاضل حسینی مدیرعامل و موسس شرکت لئوتک اظهار داشت: شرکت لئوتک از سال ۱۳۹۵ مشغول به تحقیق و توسعه بازی‌های مجازی بوده و در حال حاضر با ۳۷ نوع محصول به شهربازی‌داران، مجموعه‌های ورزشی و مهدکودک‌ها خدمات ارائه می‌کند.

وی تصریح کرد: عمده فعالیت ما درزمینه سیمولاتورهای VR (واقعیت مجازی) و بازی‌های اینتراکتیو می‌باشد و تمامی محصولات ما استاندارد بوده و جدیدترین محصول ما سینمای ۶ نفره واقعیت مجازی با محرک الکتریکی است که در نوع خود بی‌نظیر بوده و از شاخص‌ترین محصولات ما می‌توان به: سینمای ۶ نفره، شبیه ساز فرمول یک، شبیه ساز موتورسیکلت، سینمای واقعیت مجازی، بازی‌های اینتراکتیو اشاره کرد که صفر تا صد در مجموعه خودمان تولید می‌شود.

حسینی عنوان داشت: شرکت لئوتک با بهره گیری از فنون، تخصص و دانش کارشناسان خبره و بررسی و مطالعه مداوم منابع بروز در سطح بین الملل توانسته است گامی موثر و کارآمد در زمینه تولید سازه‌ها و دستگاه‌های مدرن بردارد و نیز با سود جستن از تکنیک‌ها و روش‌های نوین مدیریت و بکارگیری استراتژی‌های لازم در بخش‌های مختلف تولید و استفاده از طراحان خلاق و مطرح، محصولات بسیار متنوع و با کیفیت را روانه بازار نماید.

وی ادامه داد: دامنه فعالیت این واحد صنعتی در زمینه طراحی، مشاوره و ساخت مدرن ترین وسایل شهربازی، سیمولاتورهای واقعیت مجازی و تجهیزات هوشمند مطابق با استانداردهای روز بوده که هر بخش به صورت مجزا از تنوع خاص خود برخوردار است.

حسینی ابراز داشت: علاقمندان می‌توانند هم بصورت حضوری و هم غیر حضوری محصول مورد نظر خود را سفارش دهند که یکسال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز به مشتریان ارائه خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود گفت: از جمله مراکز مهمی که از محصولات ما استفاده می‌کنند می‌توان به شهربازی چهارراه خیام مشهد اشاره کرد و ما تلاش کرده‌ایم که محصولات با کیفیتی را به مشتریان خودمان ارائه کنیم.

راه‌های ارتباطی با ما:

دفتر مرکزی و کارخانه: مشهد، جاده سنتو، پیامبر اعظم ۷۷، آزادی ۱۳۱.۵، پلاک ۱۱
 
شماره تماس: ۰۹۳۷۰۰۷۷۲۸۸​​​​​​​
اینستاگرام: leo-tech.ir@
​​​​​​​
فروشگاه:

 

محصولات لیٔوتک:

 

 

 

 

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=8635

708 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند