16 / 05 / 2024
06:21

حمید کرمی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛ شرکت کوک تحریرنوین برند یونیفای ، کوکیا و کلین را تولید می کند/ برندینگ کوک تحریرنوین تخصصی‌ترین تولیدکننده جامدادی درکشور است/ برای بازارهای مختلف مثل بازار دارویی، بازار کامپیوتر، بازارآرایشی کیف های متنوعی تولید می کنیم

17:00127۰
مدیرعامل شرکت کوک تحریر نوین گفت : با توجه به تخصصی بودن دوخت و دوز درزمینه لوازم التحریر شرکت کوک تحریر نوین برای دیگر برند های در حوزه لوازم التحریر و کیف به نام خودشان اجناس و کیف را تولید می کند. درواقع برای بازارهای دیگری مثل بازار دارویی، بازار کامپیوتر، بازار آرایشی کیف های متنوعی را تولید می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری حمید کرمی مدیرعامل شرکت کوک تحریرنوین (برند یونیفای و کوکیا و کلین)  اظهارداشت :  مجموعه یونیفای در زمینه تولید لوازم التحریر در سال های گذشته با برند هایی مانند دانا ، پوپو و … فعالیت خود را آغاز کرده است . درواقع شرکت کوک تحریرنوین در تهیه و توزیع اقلام کیف مدرسه، جامدادی، کیف لپ‌تاپ، کیف‌های دارویی و آرایشی فعالیت داشته و دارای گارانتی است و برای برندهای مختلف بصورت تخصصی کیف تولید می کند.

کرمی تصریح کرد :صنف هدف ما لوازم‌التحریر می‌باشد و ۵ درصد تخفیف نمایشگاهی نیز درنظر گرفته‌ایم.همچنین مشتریان می‌توانند از طریق اپلیکیشن‌های مختلف برای خرید اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به تخصصی بودن دوخت و دوز در زمینه لوازم التحریرشرکت کوک تحریر نوین برای دیگر برند های در حوزه لوازم التحریر و کیف به نام خودشان اجناس و کیف را  تولید می کند. درواقع برای بازارهای دیگر مثل یازار دارویی، بازار کامپیوتر، بازار آرایشی کیف های متنوعی را تولید کی کند.

کرمی تاکیدکرد : ما در زمینه دوخت و دوز و تولید برای جوانان اشتغال پایدار ایجاد و آنها را استخدام می‌کنیم. همچنین، ما در حوزه کودکان سعی کرده‌ایم تنوع طراحی بالایی داشته باشیم، چرا که برندینگ ما تمایز است که تخصصی‌ترین تولید جامدادی در کشور را انجام می‌دهیم و سالیانه ۱۰۰ مدل جامدادی تولید می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت کوک تحریرنوین افزود: ما از سازمان صنعت و معدن، کار و امور اجتماعی و نهادهایی که بصورت مستقیم با تولید در ارتباط هستند، در زمینه سرمایه در گردش، ارائه وام جهت تهیه ماشین‌آلات و تجهیزات که زیرساخت کارخانجات هستند انتظار حمایت  داریم.

کرمی اضافه کرد : محصولات شامل دفاتر مدرسه ای ، دفاتر شخصی و دفاتر نقاشی و هنری می شود . همچنین محصولات نقاشی از دیگر محصولات ماست که شامل دفاتر نقاشی مانند کاغذ رنگی و مداد رنگی و ارائه محصولات فانتزی می شود.

وی تاکید کرد: به نظرم اگر شرکت هایی در صادرات و همچنین واردات به عنوان واسطه گر حضور داشته باشند این امر باعث خواهد شد تا روند تهیه مواد اولیه و همچنین صادرات محصولات نیز برای تولید کنندگان لوازم التحریر تسهیل تر و آسان تر شود .

کرمی درپایان سخنان خود گفت : این مجموعه با در نظر گرفتن نیاز امروز دانش آموزان و دانشجویان عزیز تولید محصولاتی از قبیل کیف مدرسه جا مدادی و غیره را در دستور کار قرار داده و فعالیت ۳۰ ساله عرضه لوازم التحریر مجموعه را به یک مجموعه پویا تبدیل کرده است .

تماس با یونیفای:

مجموعه یونیفای در زمینه تولید و عرضه لوازم التحریر فانتزی فعالیت دارد در صورت نیاز به ارتباط با مجموعه میتوانید از طریق لینک ها و شماره های زیر در ارتباط باشید :

تلگرام : fantezi_unify@

اینستاگرام  : instagram.com/unifyiran/

شماره تلفن دفتر مرکزی :

۰۲۱-۵۵۱۶۴۹۰۹

۰۲۱-۵۵۱۶۴۹۰۸

تماس با انبار : ۳۶۸۳۳۹۱۸-۰۲۱

تماس با مدیر ارشد : ۰۹۰۲۶۷۶۹۶۱۴

تماس با مدیر فروش : ۰۹۲۰۶۷۶۹۶۱۴

 

محصولات:

 

جامدادی:

 

 

کیف مدرسه:

لوازم التحریر فانتزی:

ست فانتزی:

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=7989

708 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند