29 / 03 / 2024
19:08

استفاده از فرصتهای بازارهای جهانی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی

04:11322۰

استفاده از فرصتهای بازارهای جهانی راه برون رفت از مشکلات اقتصاد
یک کارشناس بازار سرمایه گفت با شناخت و استفاده مناسب از بازارهای جهانی میتوان مشکلات داخلی را هم حل کرد سرمایه گذاری در فارکس بهمراه بهره وری از متخصصین زبده یکی از بهترین راه هاست
به گزارش میدان خبری محمد آتشکار کارشناس بازار سرمایه، با اشاره به فرصت بزرگ بازار جهانی فارکس و مزایای آن گفت: بازار فارکس یا بازار تبادلات ارزی، بزرگترین بازارمالی جهان است که بالغ بر پنج تریلیون دلار حجم تراول مالی است که مزایای زیادی نسبت به بازارهای رقیب خودش در حوزه های مالی دارد. از جمله مزایای بازار فارکس فعالیت ۲۴ ساعته آن که به جزء در ایام شنبه و یکشنبه است همچنین قیمت لحظه ای بر جفت ارز ها بر حسب وظیفه اعلام می‌شود. از دیگر مزایای این بازار معاملات دو طرفه این بازار است که به طور مثال اگر شما سهمی نداشته باشید از فروش استقراضی می‌توانید کسب سود کنید چرا که مزیت بازار دو طرفه است و مشابه بورس نیست. همچنین قدرت نقد شوندگی بالا و وجود همیشگی فروشنده و خریدار در بازار است. افراد حقیقی و حقوقی زیادی در بازار است که سودآوری دارند.
این کارشناس بازارهای سرمایه داخلی و بین المللی ادامه داد: در بازار فارکس ابزارهایی در اختیار افراد است اعم از استفاده از تحلیل تکنیکال یا همان چارت خوانی یا تحلیل بنیادی که با بررسی وضعیت سیاسی و اقتصادی هر کشور نرخ تورم یا تحریم بانکی قابل پیش بینی و در اختیار سرمایه گذار قرار داده می‌شود. در شرایط کنونی دنیا با آمدن خبری، شرایط مارکت در حال تغییر است و فرد باید نخبه ریاضیات و اقتصاد باشد.
مشاور مجموعه‌های خسولتی و مدیرارشد مجموعه اس اند بی گروپ در توصیه ای به افراد در ورود به بازارهای جهانی گفت: افراد با دوری از هیجانات و با کسب دانش کافی و استفاده از مشاوره درست و اصولی وارد این حوزه شوند. برخی‌ها متاسفانه کسب و کار خود را رها می‌کنند و با هیجانات کاذب و بدون علم وآگاهی وارد این بازار می‌شوند و توقع دارند یک شبه به موفقیت مالی برسند که اصلا امکان پذیر نیست.
آتشکار به خدمات مجموعه اشاره کرد و گفت: خداروشکر تیم ما متشکل از افراد نخبه و با تجربه است که این حاصل دسترنج سالیان سال کسب دانش کافی بوده است که ما در این مجموعه به استراتژی سود ده همراه با حفظ اصل سرمایه رسیده ایم. مجموعه ما در قالب یک پک کامل مشاوره از صفر تا صد ورود به بازار سرمایه در خصوص مارکت فارکس همراهان عزیز است. انتخاب بهترین کارگزاری‌ها هم به دلایل فنی، هم واریز و برداشت‌ها و هم به دلایل تحریم فعلی و فشارهایی که وجود دارد مجموعه ما در کنار مردم شریف است. ما شرکت سرمایه گذاری هستیم که یکی از زیر شاخه‌های ما مشاوره به افراد برای ورود به بازار فارکس است.
وی فضای مجازی و شرکت در بازارهای جهانی مالی را در بحران دوران کرونایی مفید برشمرد و گفت: امروزه بسیاری از کسب و کارها به واسطه بیماری منحوس کرونا به صورت آنلاین و مجازی شده است و این بستر مناسب و فرصت خوبی برای ورود به عرصه دیجیتال و کسب و کارهای اینترنتی است که البته مسئولین هم بستر سازی مناسبی با رعایت قانونی فراهم آورند.
این کارشناس بازارهای سرمایه داخلی و بین المللی به نحوه واریز و برداشت اشاره کرد و افزود: نحوه واریز و برداشت به انواع و اقسام روش‌های مختلف انجام می‌شود. تیم ما با رایزنی‌هایی که با کارگزاری‌ها داشته است توانسته ایم بستری را فراهم کنیم که هموطنان عزیز به صورت ریالی واریز و برداشت در قالب بستر بانکی انجام دهند.
وی به وجه تضامین در برابر سرمایه گذاری اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ما در نظر داریم افراد در اهداف کوتاه مدت جذب سرمایه گذار را داشته باشند که در درجه اول سرمایه گذاران حساب کاربری را با نام خودشان باز کنند و تمام واریز و برداشت در اختیار خودشان باشد.طبیعتا این‌ موارد نظارت شده است که هیچ احدی جزء صاحب حساب حق واریز یا برداشت را نخواهد داشت در مرحله دوم فرد با مجموعه قراردادی منعقد می‌نماید و وجه ضمان‌هایی اعم از اسناد حقوقی منقول یا غیرمنقول بسته به میزان سرمایه گذاری افراد در نظر گرفته می‌شود.
وی در پایان دوری از طمع کردن و هیجانات را اصل ورود به بازارهای مالی جهانی برشمرد و گفت: خیلی عامیانه بگویم طمع کردن در هر بازاری می‌تواند شخص مورد نظر را دچار تضرر نماید. به طور طبیعی در بازارهای سرمایه نباید ریسک هیجانی داشته باشیم و باید طمع را کنار بگذاریم و به سودی معقول با کمک مشاوره‌های لازم بیاندیشیم که بر اساس آن نقشه راهی را تعبیه کنیم. در بازارهای سرمایه چه بورس داخل چه بین المللی با کسب دانش کافی و به دور از هیجانات و مشاوره گرفتن از افراد متخصص و با تجربه به سوی موفقیت مالی سوق داده شوند. بنابراین به طور کل بازارهای سرمایه بر مبنای دانش و علم است و مزایای آن زمانی سلب می‌شود که فرد طماع و بدون دانش کافی باشد.

انتهای خبر/ م

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=5676

689 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند