21 / 10 / 2021
23:58

مشاوره خدمات بیمه و مالیات را از ” ای فایلینگ ” دریافت کنید

09:0055۰

مشاغل و شرکت های کوچک  ۱٫مروری بر سابقه خدمات اظهارنامه مالیاتی مشاغل شرایط موجود مودیان مالیاتی در طی سالیان اخیر , مشاغل برای ارسال اظهارنامه خود عموما در روزهای پایانی به کافی نت ها مراجعه و از آنها درخواست ارسال اظهارنامه مالیاتی می نمودند در طی همین سال ها و به دنبال ابلاغ قانون مالیات […]

 

مشاغل و شرکت های کوچک 

۱٫مروری بر سابقه خدمات اظهارنامه مالیاتی مشاغل شرایط موجود

مودیان مالیاتی در طی سالیان اخیر , مشاغل برای ارسال اظهارنامه خود عموما در روزهای پایانی به کافی نت ها مراجعه و از آنها درخواست ارسال اظهارنامه مالیاتی می نمودند در طی همین سال ها و به دنبال ابلاغ قانون مالیات های مستقیم با اصلاحات ۳۱/۰۴/۱۳۹۴ , ضوابط و مقررات قانونی در بخش های مختلف – به ویژه مشاغل و اشخاص حقیقی – تغییر یافته و به دنبال آن رویه های اجرایی سازمان امور مالیاتی نیز به طور اساسی متحول گردید.

با توجه به تغییرات مزبور , شناسایی تکالیف و نوع اظهارنامه های مالیاتی هر یک از گروه های مختلف مالیاتی , به یک امر تخصصی تبدیل گردید. همچنین با توجه به اینکه در شرایط واقعی برای هر یک از صاحبان کسب و کارهای کوچک سوالات و ابهامات بسیاری ایجاد گردیده است که پاسخگویی به آنها از طرف افراد غیر متخصص را غیر ممکن ساخته است. این شرایط باعث بروز مشکلات متعددی , هم برای سازمان امور مالیاتی و هم برای مودیان مالیاتی گردیده است که خود به یکی از دغدغه های هر یک از طرفین (مودی و سازمان امور مالیاتی)‌ تبدیل شده است. این شرایط از ابتدای سال ۱۴۰۰ به طور کلی متحول شده (به ویژه در رویه های سازمان امور مالیاتی) و مشاغل و مودیان کوچک از این پس می بایست سایر تکالیف مالیاتی خود را به طور کامل و دقیق و آنهم در طی سال انجام دهند (و نه صرفا در انتهای سال و فقط برای ارائه اظهارنامه مالیات بر عملکرد) در غیر اینصورت در امور روزمره تجاری خود دچار مشکلات متعددی خواهند شد. هرچند با توجه به ماهیت و حجم فعالیت های تجاری مشاغل و کسب و کارهای کوچک , به هر حال این عزیزان نیاز به خدمات بسیار پیچیده مالی و مالیاتی ندارند که الزام داشته باشند حتما یک نیروی مالی تمام وقت و یا یک مشاور مالیاتی خبره را جذب نمایند.

ضمن اینکه به دلیل بالا بودن نرخ حق الزحمه کارشناسان و مشاورین مالی ومالیاتی , اساسا این موضوع برای آنها مقرون به صرفه هم نخواهد بود

۲٫شرایط موجود موسسات و ارائه دهندگان خدمات مالیاتی

از طرف دیگر , موسسات و اشخاص حقیقی و حقوقی که در صنعت خدمات مالیاتی فعالیت می کنند , عموما به دنبال همکاری با شرکت های متوسط و بزرگ و یا سازمان های دولتی هستند تا ارائه خدمات جزئی و با قیمت های پایین (که عموما مشاغل خواهان این نوع از خدمات هستند) همچنین با توجه به طیف وسیع متقاضیان این نوع از خدمات , عملا موسسات و اشخاص ارائه دهنده خدمات و مشاوره های مالی و مالیاتی ظرفیت پاسخگویی به این حجم ازنیازها را ندارند.

بزرگترین سامانه مشاوره و خدمات بیمه و مالیات

بزرگترین سامانه مشاوره و خدمات بیمه و مالیات آتیلا و برنامه ها و راه کارهای آن برای خدمات مالیاتی به کسب و کارهای کوچک اهداف و ماموریت ها: یکی از مهمترین و اساسی ترین اهداف شرکت اتیلا استفاده از کارشناسان متخصص و مجرب و همچنین تربیت نیروهای خبره در امور مالی و مالیاتی و همچنین برگزاری دوره های اموزشی برا یصاحبان مشاغل و کسب و کارهای کوچک و بزرگ می باشد.

از طرفی باتوجه وضع قوانین مالیاتی در سال جاری و عدم استفاده و بکارگیری روشهای نوین مربوطه توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در حوزه صنعت مالیات و بروز مشکلات متعدد برای مودیان مالیاتی و همچنین تحمیل هزینه های سنگین بر صاحبان مشاغل، مدیران شرکت آتیلا برآن شدند تا پس از بررسی های کارشناسی نسبت به معضلات و خلاهای موجود اقدامات اساسی و بنیادی نمایند. بنابراین در مهر ماه ۱۳۹۷ , شرکت خدمات تخصصی مدیریت آتیلا , با هدف ارائه خدمات کسب و کار به کارفرمایان و کارآفرینان , به ویژه مشاغل و کسب و کارهای کوچک و در سطحی گسترده و منطبق با دانش روز دنیا تاسیس گردید .

راهکارها : با توجه به اینکه ارائه خدمات مقرون به صرفه برای مدیران آتیلا بسیار حائز اهمیت بوده است , لذا پیرو بررسی های انجام شده که پیش از این بدان اشاره شد , مقرر گردید : ۱- از ظرفیت های خالی اشخاص و موسسات ارائه دهنده خدمات مالی و مالیاتی استفاده گردد.

بنابراین نیروها و همکاران ما عموما به صورت پاره وقت همکاری می نمایند.

۲- تمرکز بر ارائه خدمات به صورت آنلاین و دورکاری می باشد بزرگترین سامانه مشاوره و خدمات بیمه و مالیات محور های اساسی خدمات آتیلا : برای ارائه هر چه بهتر خدمات مطلوب و مقرون به صرفه برای صاحبان کسب و کارهای کوچک , به سه عامل اساسی زیر نیاز بود

۱- تدوین رویه و راهکارهای مدیریت کارکنان و مدیریت پروژه در شرایط دورکاری که به صورت چک لیست های عملیاتی و کنترلی در اختیار همکاران قرار گرفته است

۲- آموزش نیروهای تحت پوشش برای آشنایی هر چه بهتر با الزامات و مباحث علمی و عملی دورکاری و خدمات مالی و مالیاتی به صورت آنلاین

۳- ایجاد / خرید زیرساخت های دورکاری و همچنین نرم افزارها و اپلیکیشن های کاربردی (به تفکیک کارفرما و همکار) مرتبط

۴- طراحی و ساخت سایتی ساده و کاربردی برای ارائه هر چه مطلوب تر خدمات به کارفرمایان و کارآفرینان به همین دلیل , آتیلا برای تجهیز سیستم های داخلی خود پنج سیستم مستقل و البته به نوعی به هم پیوسته را راه اندازی نمود:

 

۱- آموزشیار آتیلا : مهمترین خدمات این سرویس عبارت است از ارائه آموزش به نیروهای تحت پوشش که تماما به صورت آنلاین و عموما رایگان برگزار می شود. البته سایر اشخاص علاقه مند نیز می توانند از خدمات مذکور استفاده نمایند.

2- آتی تکس : مهمترین خدمات این سرویس عبارت از، شناسایی و تامین نیروهای پشتیبانی برای ارائه خدمات مالیاتی به مشاغل مختلف می باشد. 3- آتی بیز : در واقع نوعی سیستم طراحی و بهبود فرایند اتوماسیون برای گزارشگری مالی و مالیاتی به مشاغل و کسب و کارهای کوچک می باشد که عموما از طریق ابزارهای ساده و کاربردی در اختیار کارفرمایان و کارآفرینان قرار می گیرد. 4

– نمایندگی فروش و راه اندازی نرم افزارهای معتبر . در این حوزه آتیلا موفق به اخذ مجوز و نمایندگی رسمی از سه برند معتبر داخلی شامل سپیدار

– راهکاران ابری – ابرستان و و یک نرم افزار خارجی به نام ZOHO (که البته به دلیل تحریم ها , تاکنون عملیاتی نشده) گردیده است 5- شناسایی و تشکیل یک تیم خبره و با تجربه برای طراحی سایت های آتیلا تمامی زیرساخت ها و سرویس ها مذکوردر واقع پشتیبان ارائه خدمات به اصلی ترین محصول آتیلا با عنوان ای فایلینگ ( E-filing.ir ) محسوب می گردند.

ای فایلینگ یا “سامانه خدمات بیمه و مالیات کسب و کارهای کوچک” چیست و مزایای آن کدام است؟ با راه اندازی سیستم ها و فرایند های پنجگانه فوق همراه با اجرایی شدن مدل های مدیریت پروژه و استاندارد سازی عملیات و خدمات مالی و مالیاتی در امور داخلی آتیلا خوشبختانه مهمترین محصول شرکت خدمات تخصصی آتیلا در قالب سامانه ای برای ارائه خدمات بیمه و مالیات به مشاغل , استارتاپ ها و شرکت های کوچک تازه تاسیس آماده سازی و وارد و فاز یک (۱) خود یعنی ارائه خدمات اظهارنامه ۱۴۰۰ مشاغل گردیده است.

این سرویس در حال حاضر تمامی ویژگی ها و ساختارهای مورد نیاز برای تهیه و ارسال بیش از ۲۰۰۰ اظهارنامه مالیاتی مشاغل را به صورت روزانه دارا می باشد که با در صورت لزوم در کمترین زمان ممکن , امکان افزایش دو برابری این ظرفیت را نیز دارد. مراحل انجام کار چیست؟ مراحل تهیه و ارائه خدمات اظهارنامه مالیاتی ۱۴۰۰ که مجموع آن حداکثر تا دو ساعت به طول خواهد انجامید عبارتند از :

مرحله یک (۱) پیش ثبت نام با استفاده از شماره گیری کد *۶۶۵۵*۶۶۶۸۸# ۱- همزمان با پیش ثبت نام , اطلاعات و مستندات لازم از شما دریافت خواهد شد و به صورت خودکار و آنلاین مشاوره های لازم را نیز دریافت خواهید کرد

مرحله دو (۲) : ثبت اظهارنامه به صورت پیش نویس حداکثر ظرف یک ساعت بعد از پیش ثبت نام , نسبت به تهیه و ارسال پیش نویس اظهارنامه برای شما اقدام خواهد شد. در صورتی که مدارک شما ناقص باشد و یا اینکه وضعیت پرونده مالیاتی شما در سطح قابل قبول نباشد (وضعیت ۴۵) مشاورین و همکاران ما برای رفع نواقص و ارائه مشاوره های لازم با شما تماس خواهند گرفت

مرحله سه (۳) : تایید و ارسال نهایی بعد از تایید اطلاعات و مالیات محاسبه شده (براساس اطلاعات ارائه شده توسط شما) , اظهارنامه مالیاتی تایید و ارسال و کد رهگیری مربوطه همراه با قبض پراخت مالیات برای شما ارسال خواهد شد.

بزرگترین سامانه مشاوره و خدمات بیمه و مالیات مزایای استفاده از سامانه ای فایلینگ چیست؟ با توجه به اینکه این نوع از سرویس , به صورت آنلاین و دورکاری ارائه می شود و جدای از اینکه دارای تمامی امتیازات مرتبط با

۱- پشتیبانی یک تیم حرفه ای به صورت ۲۴ ساعته ( تا پایان مهلت ارسال اظهارنامه) و ۲- زیرساخت ها و امکانات پیش بینی شده در سایت (و حساب کاربری)‌ را دارا می باشد , امتیازات زیر را نیز برای متقاضیان خواهد داشت : ۱- راه های ارتباطی متنوع و ساده که در انتهای متن حاضر ارائه گردیده است.

۲- پشتیبانی به صورت کامل و طی سال که این نوع خدمات را نمی توان از کافی نت ها انتظار داشت

۳- برنامه ریزی ها و استانداردهای اجرای عملیات که در آن ضمن دسته بندی , مرحله بندی و استاندارد سازی عملیات , خروجی ها حداقل یک مرحله ممیزی و کنترل میشود. جالب آنکه کل این فرایند , در کمتر از دو یا سه ساعت انجام خواهد شد

۴- خدمات رسانی ۲۴ ساعته در طی شبانه روز برای متقاضیان در شرایط پیک کار (۲۵ الی ۳۱ خرداد) ۵- ارائه مشاوره های مالی و مالیاتی به متقاضیان در مواقع مورد لزوم توسط افراد بسیار خوشنام و متخصص در امور مالی و مالیاتی بزرگترین سامانه مشاوره و خدمات بیمه و مالیات اهم راه های ارتباطی با آتیلا برای دریافت خدمات : ۱- شماره گیری کد #۶۶۶۸۸*۶۶۵۵* ۲- تماس با شماره های : ۲۶ ۴۲۴۳ ۲۸ ۰۲۱ و ۲۶ ۴۲۴۱ ۲۸ ۰۲۱ (داخلی ۱ تا ۹) (از سراسر کشور می توانند تماس بگیرند و درخواست ارسال اظهارنامه نمایند)

 

بزرگترین سامانه مشاوره و خدمات بیمه و مالیات

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=5955

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند