19 / 04 / 2024
05:22

حامد حاتم سایه را آفتابی کرد

03:00358۰

 

حضور بازیگران مطرح دراولین رونمایی آلبوم حامد حاتم دیده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، آلبوم سایه به خوانندگی حامد حاتم با حضور بازیگران، عوامل آلبوم و به ویژه علاقه‌مندان به موسیقی و جمعی از اصحاب رسانه در فرهنگسرای ابن سینا شهرک غرب تهران برگزار شد.

آلبوم سایه اولین آلبومی است که به خوانندگی حامد حاتم در فرهنگسرای ابن سینا شهرک غرب از آن رونمایی شد.

حامدحاتم با بیان اینکه اگر این آلبوم ها توسط مردم استقبال شود ما تا آلبوم سایه ۳ ادامه خواهیم داد، گفت: من همیشه فکر میکردم که موزیک مثل یک سایه دنبال من بوده به همین خاطر این آلبوم را با عنوان سایه نامگذاری کردیم.

او افزود: مجوزهای دومین آلبوم نیز اخذ شده و در مرحله میکس است که به زودی وارد بازار خواهد شد.

حاتم خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۸۹ که با مرحوم امیر طریقی که پسرخاله من بوده کارکردم به من گفت شروع کن برای خودت کار کن و این برای من انگیزه شد و من توانستم ادامه دهم.

در ادامه فرخنده فرمانی زاده بازیگر قدیمی ومطرح کشورمان با حضوردر مراسم رونمایی از آلبوم سایه از خواننده این آلبوم حمایت کرد و گفت: من صدای حامد حاتم را خیلی دوست دارم و به دلیل اینکه این خواننده پشتکارزیادی دارد و عاشق کار خود است، آینده روشنی را برای او پیش بینی می کنم.

فرمانی زاده در ادامه افزود: من خیلی به موسیقی علاقه مندم و معتقدم موسیقی به انسان روحیه می‌دهد، متاسفانه این روزها از افرادی که در حوزه موسیقی استعداد دارند حمایت نمی شود و امیدوارم مسئولین امر از این دست خواننده ها حمایت کنند چرا که این جوانها با همه علاقه خودشان وارد این عرصه شدند ‌و نیاز به حمایت دارند.

حامد حاتم متولد سال ۱۳۶۰ در کرمانشاه از سال ۱۳۸۵ از استودیو پروانه به عنوان کمک دستیار صدابردار کار خود را آغاز و زیر نظر اساتیدی همچون وحید امیری و مسعود بقایی وارد عرصه موسیقی شد، سپس به صورت حرفه ای به یادگیری صدابرداری و نوازندگی پیانو پرداخت.

او در سال ۱۳۸۹ در مجموعه مهدی کی قبادی به عنوان صدابردار حضور پیدا کرد و در آلبوم پسران مشرق به خوانندگی پیمان ابوطالبی به عنوان آهنگساز فعالیت کرد و پس از آن با ساخت موزیک وارد بازار کار موسیقی شد؛ اما بازخورد مناسبی در این زمینه نداشت اما مجدد درسال ۱۳۹۹ با ارائه آلبوم جاده طولانی با همکاری امیر اوستا سرلوحه اکثر تیزرهای برنامه های تبلیغاتی شد و مورد توجه علاقه مندان موسیقی قرار گرفت.

از جمله آثاری که در آلبوم سایه از حامد حاتم منتشر شد به شرح زیر است:

دیوونه، جاده طولانی، هرجای دنیا که باشم، با توام، من از تو دل نمی کنم، دلبستگی(با من باش)، تردید، عشق موندگارم، دنیامو بهم نزن

انتهای خبر/ م

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=6508

696 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند