۰۱ / ۰۸ / ۱۴۰۳
07:04

مهدی نیری اعلام کرد؛ اریگا فعالیتی زمانبرو سرگرم کننده است/ انتظارحمایت از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جهت اخذ مجوز را داریم

02:4313۰
مدیرعامل شرکت پازل سه‌بعدی مقوایی اریگا گفت: اریگا کارسرگرم کننده و زمانبر است که بر روی مهارت تاکید دارد و در کنار تمرکز بالا می‌بایست محیط مورد نظر را عددگذاری، خط کشی و چسب‌کاری کرد که هرکدام از این پروسه‌ها برحسب گروه‌های سنی متفاوت است.

 مهدی نیری مدیرعامل شرکت پازل سه‌بعدی مقوایی اریگا  اظهارداشت : ما در شرکت اریگا طراحی تولید این پازل را از ۳ سال پیش شروع کردیم. این نوع پازل ژاپنی معمولاً برای مدلسازی استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: نوع خارجی این پازل بصورت فایل PDF و با قیمت حدوداً ۱۰۰ دلار عرضه می‌گردد، ولی ما طرح اولیه اریگا را روی مقوا اجرا کرده و بخشی از محصولات را بصورت برش خورده عرضه می‌کنیم.

نیری ادامه داد: فعالیت ما یک کار سرگرمی و زمانبر است که بر روی مهارت تاکید دارد که در کنار تمرکز بالا می‌بایست محیط مورد نظر را عددگذاری، خط کشی و چسب‌کاری کرد که هرکدام از این پروسه‌ها برحسب گروه‌های سنی متفاوت است ولی به جهت استفاده از کاتر، بهتر است افراد بالای ۱۵ سال ازآن استفاده کنند.

وی عنوان داشت: وقتی یک طرح بخصوص توسط فرد ساخته می‌شود، یک اثر هنری و معنوی پدید می‌آید که به آرامش روح و روان می‌افزاید و با وجود سختی کار، بسیار سرگرم‌کننده است، اما به علت جدید بودن در کشورمان برای معرفی اغلب به مشکل برمی‌خوریم.

نیری ابرازداشت : کارگاهی درباغ کتاب تهران جهت معرفی و یادگیری برای گروه‌های سنی مختلف درنظر گرفته شده که در عین سختی، بسیار راحت است و پیچیدگی خاصی ندارد و در ۴ مرحله این پازل چیده شده که قیمت‌های آن از ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

نیری درپایان سخنان خود گفت: ما انتظارحمایت از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جهت اخذ مجوز داریم که متاسفانه پروسه آن بقدری طاقت‌فرساست که از این حمایت صرفنظر کردیم.

شماره واتساپ  و تلگرام :

۰۹۳۵۲۱۱۴۴۷۰

تلفن دفتر:

۰۲۱۵۵۸۱۳۸۵۳

پست الکترونیک:  info@origa.ir

آدرس : تهران، خیابان ۱۵ خرداد ، بازار اهنگران، کوچه مسجد جامه، پاساژ کاغذ و مقوا ، طبقه اول ، پلاک ۷۰

فروشگاه اینترنتی:  origa.ir

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir /?p=6869

244 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند