28 / 03 / 2024
12:45

آغاز مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی از روز شنبه ۱۷ اسفند

01:16248۰

به گزارش میدان خبریمحمود محمودزاده در پاسخ به این سوال که مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی از چه روزی آغاز می‌شود، گفت: ثبت نام مرحله دوم مسکن ملی از روز شنبه هفته آینده (۱۷ اسفند ۹۸) انجام خواهد شد و متقاضیانی که خود را واجد شرایط شناخته اند و حتی در مرحله اول ثبت نام کرده و انصراف داده‌اند، می‌توانند مجددا ثبت نام کنند.

محمودزاده در پاسخ به این سوال که در مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی چه تعداد قرار است ثبت نام صورت بگیرد گفت: در مرحله دوم قرار است ۱۶۰ هزار نفر ثبت نام کنند و ممکن است یک سری از این افراد واجد شرایط شناخته نشوند و حذف شوند.
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که برخی از متقاضیان مسکن ملی از دیروز در حال اعتراض به حذف خود از مرحله اول هستند آیا احتمال دارد برخی از این افراد اعتراضشان مثبت شود گفت: بله قطعا همینطور خواهد بود.

وی افزود: از فردا نیز سایت انصراف از مسکن ملی باز خواهد شد و برخی از این افراد که ثبت نام کرده اند اگر انصراف بدهند می توانند در مرحله دوم ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار فارس؛ در مرحله اول ثبت نام مسکن ملی ۵۸ درصد ثبت نام کنندگان معادل ۱۴۰ هزار نفر واجد دریافت مسکن ملی شدند.

آورده متقاضیان مسکن ملی حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان است.

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=4552

704 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند