29 / 03 / 2024
11:04

محمدباقر خراسانی درنشست خبری اعلام کرد؛ همایش بین‌المللی بازاندیشی آرای استاد مطهری در مواجهه با مسائل امروز روزهای ۱۳ الی ۱۵ بهمن‌ماه برگزارمی‌شود/ ۴۰ شخصیت ملی در این همایش سخنرانی خواهند کرد

01:09283۰
مدیر مجمع حکمت اسلامی با بیان این‌که شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است، گفت: ۴۰ شخصیت ملی در این همایش سخنرانی خواهند کرد.

به گزارش میدان خبری، نشست خبری «همایش بین‌المللی بازاندیشی آرای استاد مطهری در مواجهه با مسائل امروز» صبح امروزشنبه ۱۱ بهمن ماه۱۳۹۹ باحضور«محمدباقر خراسانی» مدیر مجمع حکمت اسلامی و اصحاب رسانه درقم برگزار و دراین نشست خبری«محمدباقرخراسانی» مدیر مجمع حکمت اسلامی اظهارداشت: همایش بین‌المللی بازاندیشی آرای استاد مطهری در مواجهه با مسائل امروز روزهای ۱۳ الی ۱۵ بهمن‌ماه با سخنرانی حضرت آیت‌الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید وسخنرانی پروفسور فون استوش از آلمان به زبان آلمانی و دکتر ادریس هانی از مراکش نیز به زبان عربی برگزار می‌شود.

مدیرمجمع حکمت اسلامی تصریح کرد: افتتاحیه این همایش دوازدهم بهمن‌ماه خواهد بود و این همایش به‌گونه‌ای طراحی شده است که شرکت‌کنندگان می‌توانند به‌صورت آنلاین پرسش‌وپاسخ داشته باشند.

وی عنوان داشت : اندیشمندانی از ۲۲ کشور جهان مقاله‌ها و خلاصه بحث‌های خود را پیرامون اندیشه‌های شهید مطهری را به دبیرخانه این همایش ارسال کرده‌اند.

خراسانی افزود: مصر، بحرین، هند، عمان، عربستان، فیلیپین، آرژانتین، کوبا، آلمان، بوسنی، ترکیه، افغانستان، عراق، کویت، سوریه، لبنان، نروژ، الجزایر، مراکش، پاکستان و لهستان از جمله کشورهایی هستند که اندیشمندان مختلف آنها مقاله‌هایی را ارسال کردند و قرار است در پنل‌های عربی و انگلیسی این همایش از آنها استفاده شود.

وی ادامه داد : شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است و ۴۰ شخصیت ملی در این همایش سخنرانی خواهند کرد و در هر سه روز همایش در بخش فارسی و در سه نوبت صبح، عصر و بعد از نماز مغرب و عشا پنل تخصصی داریم که به‌صورت مجازی پخش می‌شود.

مدیرمجمع حکمت اسلامی اضافه کرد: علاوه بر این بیش از ۲۰ اندیشمند عرب‌زبان نیز سخنرانی خواهند کرد که به‌صورت مجازی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ۳۱ مرکز فرهنگی و دینی در برگزاری این همایش مشارکت دارند، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، جامعه المصطفی العالمیه و بنیاد علمی و فرهنگی استاد شهید مطهری برخی از این مراکز به شمار می‌آیند.

انتهای خبر/ م

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=5673

689 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند